úterý 10. února 2015

49/52

Abych tady furt jenom neremcala, jak nemám ráda obchody, napíšu o dalších obchodech, který ráda mám. Jsou to galanterie a korálkárny. Taky švadlenky mám ráda, ovšem tam musíte mít s sebou větší obnos, pokud teda nejdete jenom pro knoflíky (a to já jako starý oděvář většinou nejdu). Olomouci ještě žádnou švadlenku nenavštívila. Možná taky proto, že jsem ten větší obnos neměla. Ale minimálně jednu galanterii nedaleko Horního náměstí navštěvuju docela často. Hlavně před Vánoci jsem tam byla stálým zákazníkem a ve velkým jsem tam nakupovala pletací vlny na výrobu pštrosů a sněhuláků. Mají tam opravdu ňuchňavý barvičky. Taky jsem tam párkrát byla na korálkách. I na těch, co si teď zaplítám do vlasů. =) Minulý týden jsem objevila ještě jednu korálkárnu, ale do té jsem zatím ještě kouknout nešla, ale musím to někdy udělat. =)



Nějaký ten rukodělek =)

Žádné komentáře:

Okomentovat