pondělí 6. října 2014

31/52

Tentokrát musím bohužel pravidlo úterku porušit, protože právě teď jedeme se sborem Ateneo na týden do zahraničí. Přesněji je naším cílem Holandsko, Belgie a Francie. To je pro mě samozřejmě výzva, protože dneska podruhé v životě překročím hranice České republiky. Proto to taky píšu dneska, protože nevím, jak to pak bude s internetama. O tom, co dneska napíšu, jsem fakt dlouho přemýšlela a vlastně to ještě nevím ani teď. Mám sice nějakej seznam, kam si občas připisuju další věci, o kterých bych chtěla psat, ale momentálně se hodí jenom koncerty. A to koncerty s Ateneem, hlavně výjezdní, jako teď zrovna jeden probíhá. Autobus, milé české dálnice (zatím), vínečko, slivovička, vaječňák, řízky a zpěv za doprovodu ukulele.

 Jožkovy voči a valašská slivovička :)

2 komentáře:

  1. Ha! Mamka psala, ze Knak pil zelenou a Yf se doznava ke slivowitz - oni mi tam zvlcili :D to je dobre :D pak napis, kam to jedes, gdys nemuzes do Olešnice - myslil jsem prave, ze tohle je onen duvod... nebo je a ja to nechapu spravne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už vím jistě, že v termínu Olešnice bude soustředění se sborem. Je to naprd, ale soustředění je přednější. Mrzí mě to, protože jsem chtěla jet a doufala jsem, že se to nepotká. :(

      Vymazat