čtvrtek 22. listopadu 2012

Jedenáctka

Tak já to teda taky zkusím, když už mě do toho Rionka vtáhla... =)

 Návod
  • Napiš o sobě 11 zajímavostí.
  • Odpovíš na 11 otázek od blogera, který tě nominoval. 
  • Vymyslíš 11 otázek pro dalších 11 blogerů... a uvidíš, co bude dál!
Něco o mě

1. Ráda zpívá - hlavně sólově, ale i se sborem a souborem. Ráda by se tím živila, ale asi jí to neklapne...chtěla by se naučit hrát na klavír.
2. Šije - umí ušít sukně, kalhoty, halenku, sako (dámské i pánské), navrhuje si a šije kostýmy a učí se plášť a bundu. Má na to školu.
3. Fotí - sice amatérsky, ale momentálně hodně, ať už přírodu, kytičky, makro, zvířátka, tak všelijaké akce...
4. Kreslí - hlavně ve škole, když je tam nuda - mimo jiné do sešitu matematiky (pokud zrovna nespí). =D
5. Plstí z vlny, chová achatiny, sbírá špunty od PETlahví, skoro nekouká na TV.
6. Občas hraje vánoční divadlo, tancuje na hody v kroji, jezdí na vodu. Před 2 měsíci byla poprvé v zahraničí (Slovensko, Maďarsko).
7. Ujíždí na gumových medvídcích a želatinových hadech.
8. Nemá FB ale zato Twitter ano.
9. Je Linuxačka a nemá ráda Win7.
10. Prý má velké pěkné zelené oči.
11. Ano, opravdu jí není tolik, na kolik vypadá... =)

11 otázek od Rionky

1. Na co byste si přáli mít v životě více času?
Momentálně asi na ten dlouhej seznam věcí, co se mi tu válí po stole a času je hrozně málo!
2.Co jste si naposledy uvařili?
Nevím, to už je dlouho, ale asi polívku z pytlíku =D
3.Chodíte do lesa, nebo jste bezvýhradně počítačoví tvorové?
V lese jsem vyrostla a máme ho za domem, takže stačí jen popadnout foťák a jsem 2 hodiny pryč a ve foťáku nějakou záhadou vznikne 200 fotek. Potom u těch fotek ale strávím 3 hodiny na PC, takže...
4. Jakou hudbu právě posloucháte? Je něco, co byste mi doporučili?
Zrovna mi tam skočili Within Temptation - The Howling, doporučit můžu skupiny Angelzoom a Angtoria, na těch momentálně taky ujíždím.
5. Máte doma nějakou zvěř? Jakou, od kdy a jak se vám to stalo?
Ano, zvěř se tu vyskytuje, kromě psiny Pacičky, kocoura, momentálně 5 achatin reticulata máme i drobnou havěť, jako například pavouky, muchy, atd...
6. Kafe nebo čaj?
Jelikož kafe nepiji (maximálně, když se kácím z nízkýho tlaku), tak jednoznačně čaj.
7. Jaký je váš názor na kouření (cigaret, vodních dýmek)?
Kouření cigaret mi vadí, smrdí to a nechápu lidi, co to dělají (neznamená to ovšem, že jsem to taky kdysi nezkusila), ale je to jejich boj a já s tím nic nenadělám. Mám právo říct akorát "Dejchej to aspoň na druhou stranu!" Vodní dýmku jsem párkrát zkusila, sice to asi taky není dvakrát zdravý, ale aspoň to voní a nevdechuji splodiny ze spálenýho papíru.
8. Čím byste chtěli být, až "vyrostete"? Nebo už jste "velcí" a děláte přesně to, co jste si vysnili?
Tak tohle je pro mě momentálně otázka na tělo. Je to otázka, kterou si zrovna kladu každý den. Popravdě, nikdy jsem nevěděla, čím chci být, až budu velká a nevím to ani dodnes.
9. Jakou barvou se rádi obklopujete a proč?
V současnosti vítězí zelená, růžová, fialová, oranžová a černá, ale mám ráda i modrou, červenou a hnědou.
10. Kdybyste měli křídla, jak by vypadala?  
Jelikož si zrovna jedny vyrábím na stužkovák, tak to vím naprosto přesně. Budou duhově žlutozelený motýlkoidní a velký. =)
11. Co právě máte v kabelce/batohu? :)
Ve školním báglu mám kromě sešitů, učebnic, 3 pouzder (s pastelkama, fixkama a barevnýma propiskama), kalkulačky, lepidla, izolepy, nůžek, lékárničky, 2 paralenů, 4 balíčků kapesníčků, MP3 přehrávače (s velkým černým pavoukem na displeji), kila gumiček od svačin, deštníku, fakt těžké Lolity od Nabokova, cihly zvané slovník do angličtiny, žvejkaček, buttonů (Avrilka, křídlatý slečny, Gaudeamus 2012, ubuntu, fedora, redhat,...) a kartičky z mé první dřevárny (MPP 2009) jednu velkou černou díru, která mi denodenně ztěžuje život. =D

11 otázek pro ty, co budou pokračovat
1. Jaké roční období máte nejraději a proč?
2. Jaká je/byla vaše oblíbená kreslená postava?
3. Moderní hudba (pop, rock,...) nebo vážná hudba (např. opera)?
4. Co si myslíte o působení a ovlivňování člověka různými hudebními styly?
5. Jste ranní, nebo noční ptáče?
6. Stačí vám na každý den 24 hodin, nebo byste to chtěli prodloužit/zkrátit?
7. Autobus, auto nebo kolo?
8. Kde jste byli poprvé v zahraničí a jak se vám tam líbilo? / Kam byste chtěli poprvé do zahraničí a proč?
9. Chtěli byste někdy vyzkoušet seskok padákem?
10. Strkáte si tužky do pusy nebo za ucho?
11. Co se vám právě válí na stole?

11 lidí, co by mohli pokračovat
Byla bych ráda, kdyby se pokračování ujali:

@panhammer
@berkas1
@martix
@adelacz
@tomashak

@janinko
@white_kate


blackie 

Pokud už to někdo dostal, tak pardón. =)

2 komentáře:

  1. Na kolik vypadá? :)
    různými hudebníMI styly, žejo. Tužky je nejlepší strkat si do vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tady pokračování: http://tomashak.cz/2012/11/jedenactka/ :-)

    OdpovědětVymazat