neděle 8. dubna 2012

Linux - Gnome 2.3

   Tak jsem včera konečně přešla na Gnome 2.3 (rozhraní). Moje plocha vypadá teď takhle:


Oproti Gnome 2.35.0
 
Výhody:

- neskáčou na obrazovce proužky, když otevřu nabídku nebo pracuji s okny
- spodní panel, na kterém jsou vidět otevřená i minimalizovaná okna
- horní panel, na který se dají dát ikonky všech potřebných programů, takže je 
  snadnější a rychlejší vyhledávání a ani nechybí Dash

Nevýhody:

- není na ploše boční panel, kde byly ikonky používaných, otevřených nebo
  minimalizovaných programů (místo toho horní a dolní panel)
- není tam Dash, neboli hlavní nabídka Unity (ten byl ale právě hlavní příčina těch
  proužků)
- nefunguje Compiz (efekty), ten ale nefungoval ani předtím, bylo to tím, že nechtěl
  spolupracovat s grafickou kartou Nvidia (funguje jen na Intelu a AMD) a v
  Gnome 2.3 ani nejsou
- nejde upravovat pozadí Tildy (terminál vpravo dole na ploše), ale to až zas tak
  velký problém není

Závěrečné hodnocení:

Zbavila jsem se proužků, boční panel ani Dash mně nechybí, líbí se mně možnosti vrchního panelu, spodní panel je taky výhoda, protože nezavazí a nemizí, kdykoli se mu zachce, efekty mně taky nechybí. Hodnotím toto rozhraní kladně. I když je to nižší verze než ta předtím, vyhovuje mně víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat